آیا کوچک کلیه نشانه ای از نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا کوچک کلیه نشانه ای از نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان

آیا کوچک شدن کلیه علائم نارسایی کلیه آینس نحوه درمان آن؟ در واقع، کاهش کلیه یکی از نشانه های نارسایی کلیه است، به طوری که هنگامی که شما آن را کردم، آیا اقدامات آن را درمان می کند. پس چگونه به آن را درمان؟

کوچک کردن کلیه این معنی است که تغییرات بیماری زا غیر طبیعی در اندازه کلیه، و آن را از ایسکمی و هیپوکسی بافت کلیه و نکروز سلولهای ذاتی کلیه به تدریج نتایج: از شماره. بنابراین اگر ما می خواهیم برای درمان کاهش کلیه ما باید برای متوقف کردن، حتی آسیب کلیوی معکوس می باشد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به درمان آن توسط مراحل زیر است.

1. بزرگ شریان کلیوی و مهار آزاد شدن مواد التهابی

در مراحل اولیه، کلیه ها آسیب دیده خفیف. بنابراین، درمان ما با هدف افزایش جریان خون در کلیه ها، بهبود محلی میکرو گردش خون و مهار عوامل التهابی. بنابراین، سلول های کلیه آسیب دیده می تواند خون بیشتر و اکسیژن را از گردش خون دریافت، پس از آن می تواند خود تعمیر به تدریج دست یابد.

2. غیر فعال عوامل بیماری زا و بی درنگ به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده

پس از کلیه آسیب دیده در حد متوسط، علائم بیشتری رخ خواهد داد، مانند سردرد، خستگی، بی اشتهایی، ادرار کردن بیشتر در شب، کم خونی، و غیره. بنابراین بسیاری از مردم ممکن است بیماری خود را در این مرحله در بر داشت. در این مرحله ما باید مدیریت کاهش کلیه از علل آن، بنابراین غیر فعال عوامل بیماری زا و باعث ترمیم آسیب دیده ضروری است.

3. خون آلوده پاک و افزایش تشکیل آنزیم تخریب کلیه

پس از سقوط بیماری به مرحله پیشرفته، عملکرد کلیه از دست داده خواهد شد کاملا به تدریج، بدون کنترل خوب است. به نظر از این، روش تصفیه خون مورد نیاز برای پاک خون آلوده. علاوه بر این، برای افزایش تشکیل آنزیم تخریب می ترشح ماتریکس خارج سلولی (ECM) از حمله به سلول های کلیه ذاتی و بافت را متوقف کند. در نهایت، عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است.

از بالا ما می دانیم که کاهش کلیه نشانه ای از نارسایی کلیه است، و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به درمان آن توسط سه مرحله. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، کاهش کلیه، نشانه های نارسایی کلیه، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: